Nog geen cadeaus in je winkelwagen

Cadeau uitzoeken

Vragen over bestellen

  • Ik heb meerdere Verwenkaarten. Kan ik deze tegelijk inleveren?

    Ja, dat kan. Ga naar Verwenkaart verzilveren en lever zoveel Verwenkaarten in als je wilt. Niet direct gelijk het gehele saldo van al je Verwenkaarten besteden? Geen probleem. Indien er saldo overblijft, blijft dit saldo op de Verwenkaart met de langste levensduur beschikbaar.

  • Hoe bestel ik een cadeau?

    Maak je keuze uit een van de producten die we via onze partners aanbieden. Bij elk cadeau staat duidelijk vermeld wie de partner is. Je bestelling en betaling lopen via ons. Wij zorgen ervoor dat je bestelling terecht komt bij onze partners, die jouw cadeau thuisbezorgen.

  • Kan ik bijbetalen?

    Ja, dat kan. Als de waarde van je cadeau(s) hoger is dan het saldo van je Hallmark Verwenkaart kun je bijbetalen met iDEAL en met je creditcard.

  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

    Als je je bestelling wilt wijzigen of annuleren dan is het handig om direct contact op te nemen met de partner van het door jou gekozen cadeau. Deze partner kun je terugvinden in je orderbevestiging die je per mail ontvangen hebt.

  • Wat is de geldigheidsduur van een Hallmark Verwenkaart?

    Vanaf het moment van opwaarderen aan de kassa in de winkel, of aanschaf op Hallmark.nl is de Hallmark Verwenkaart precies drie jaar geldig.

  • Kan ik het resterende bedrag van mijn Hallmark Verwenkaart in contanten uit laten betalen?

    Nee, we keren resterende bedragen niet uit in contanten. Wel is het tegoed vrij besteedbaar in alle verschillende categorieën.

Vragen over bezorgen

  • Wat is de levertijd van mijn cadeau?

    De levertijd verschilt per partner, maar ligt tussen de 1 en 5 werkdagen. Als je wil weten wanneer je cadeau wordt afgeleverd, kun je contact opnemen met de partner die vermeld wordt in je orderbevestiging die je per mail ontvangen hebt.

  • Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

    Vervelend! In dit geval is het handig om direct contact op te nemen met de partner van het door jou gekozen cadeau. Deze partner kun je terugvinden in je orderbevestiging die je per mail ontvangen hebt. Heb je deze niet meer bij de hand? Neem dan even contact op met onze klantenservice en wij zoeken de juiste info graag voor je op.

  • Wat zijn de verzendkosten van mijn cadeau?

    Dat verschilt per cadeau. Als je op info/bestel klikt staat aangegeven wat de verzendkosten zijn. Bovendien wordt het bedrag vermeld in je winkelwagen. Je betaalt altijd maximaal één keer verzendkosten, ook als je meerdere cadeaus bestelt.

  • Kan ik mijn cadeau naar het buitenland laten versturen?

    Nee, op dit moment is alleen verzending naar adressen in Nederland mogelijk.

  • Bestelling retour sturen

    De retour procedures kunnen per partner verschillen. De retourprocedure van het door jou gekozen cadeau kan je vinden bij de contactgegevens partners op deze site, of op de orderbevestiging van je bestelling. Heb je deze niet meer bij de hand? Neem dan even contact op met onze klantenservice en wij zoeken de juiste info graag voor je op.

    Kom je er niet uit met de leverancier van jouw cadeau? Ook dan kan je contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag om tot een passende oplossing te komen.

  • Ik heb een verkeerd, beschadigd, defect of incompleet cadeau ontvangen

    Erg vervelend dat dit is gebeurd. Neem contact op met de verzender van jouw cadeau om tot een voor jou passende oplossing te komen. Voor de juiste contactinformatie kijk je in de orderbevestiging van je bestelling.

    Heb je deze niet meer bij de hand? Neem dan even contact op met onze klantenservice en wij zoeken de juiste info graag voor je op.

    Kom je er niet uit met de leverancier van jouw cadeau? Ook dan kan je contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag om tot een passende oplossing te komen.

Overige vragen

Voor een antwoord op je vraag kun je altijd even kijken op de pagina Veelgestelde vragen. Mocht je hier geen antwoord op jouw vraag vinden, onze klantenservice is telefonisch te bereiken op werkdagen tussen 9:00u en 17:00u. Een email sturen kan natuurlijk altijd. Bezoek de contactpagina voor een snellere reactie!